help meee =(

G

guess_jeans

Okej, jag har lite allvarliga problem här.

Det är så att jag har laddat ner en del till en tv-serie som jag hade tänkt att kolla på nu. Men det funkar inte!!!

Asså jag har laddat ner filmer och så förut som har funkat men just den här tv-serien funkar inte och jag vill ju se =(. Försöker öppna den med VLC men det funkar ju inte, alltså vad kan jag göra för fel??

När jag öppnar själva filen finns det typ 10 000 "småfiler" som är typ 14 000 kb var..Och så står det "R 00 file" "R 01 file" osv och längs ner står det "RAR file"

Vad ska jag göra??

Jag vill ju seeeee :(

Sv: help meee =(

Ja om någon annan undrar om samma problem så är det bara att högerklicka på första rar-filen och välj "extrahera här..." dubbelklicka på den och ta det därifrån.

Sv: help meee =(

Fast det krävs att man har ett program som kan öppna komprimerade filer. Som exempel winrar ! det är bara att googla och ladda hem.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 643
J
IT & mobiler Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: SilverDroppen
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 889
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka