Helfasta Halvfasta?!

P

Praqua

Jag har hört att när man kommer upp i klassen 120 i fälttävlan så är hindrerna Halvfasta så att om man slår i riktigt hårt så är det som banhoppning. Är det sant eller är det om man kommer upp i högre höjder en 120 !?:confused:

Sv: Helfasta Halvfasta?!

Nej det är inte sant, finns vissa typer av hinder som är utlösbara men det är ytterst fy , dessutom finns det ingen klass som heter 120 i fälttävlan utan 90,100.*/**/***/**** där 4* är den högsta

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 503
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Har en ponny som jag haft ungefär ett halvår, köpt som främst hopponny och för att starta lite dressyr samt fälttävlan. Ponnyn har gått...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: Sryoqwe
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar