Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter och kikar på FEI World Cup från Berlin på Eurosport.
Någon av er som vet vad Helena Weinberg hoppar Gavi (Kasting Horse) på för bett?
Tycker det ser väldigt skarpt och otrevligt ut?
Någon som vet vad det är för något och kan tala om vad det ska vara bra för?
Okej. Trodde du visste
Jag tror inte det var ett sånt alls. För sånna där har jag varit i kontakt med. Och dom ser inte alls så avancerade ut som det här bettet
Såg nu på hemsidan att på det enda kortet dom hade på Gavi så har dom faktiskt ett sånt bett som du visade. Men jag kan nästan svära på att det inte var ett sånt på tvn. Men jag kanske har fel
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Hundavel & Ras Slår ett slag för Bedlington. Väldigt skönt att få fällfri hund som hälsar på med modern jämfört med när jag bodde med broderns Husky...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.