Helena Weinbergs bett?

Miiip

Trådstartare
Sitter och kikar på FEI World Cup från Berlin på Eurosport.
Någon av er som vet vad Helena Weinberg hoppar Gavi (Kasting Horse) på för bett?
Tycker det ser väldigt skarpt och otrevligt ut?
Någon som vet vad det är för något och kan tala om vad det ska vara bra för?

Det tror jag inte att det var. Dom vet jag mycket väl hur dom ser ut eftersom jag äger ett själv :crazy:

Det här såg vädigt avancerat ut. Gick dessutom upp på sidostyckena en bra bit. Såg nästan ut som om hon hade två sidostycken men så var det nog inte.

Ingen som har koll på vad det var för något?

Dom sa något om ett gag på hennes häst. Hon behövde tydligen hjälp med att få upp huvudet på den.

Hörde jag inte något om men så kanske det är.
Men använder man itne ett sånt bett till att få ner huvudet på hästen? :confused:

Var det ett sånt? Säker på det?
Jag tyckte det såg väldigt mer avancerat ut.
Var det ett sånt får jag ju skämmas, det borde jag ha sett :o

Okej. Trodde du visste :)
Jag tror inte det var ett sånt alls. För sånna där har jag varit i kontakt med. Och dom ser inte alls så avancerade ut som det här bettet :crazy:

Såg nu på hemsidan att på det enda kortet dom hade på Gavi så har dom faktiskt ett sånt bett som du visade. Men jag kan nästan svära på att det inte var ett sånt på tvn. Men jag kanske har fel :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 649
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar