Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Jag håller med - det var värst vad folk blir otrevliga över något som inte ens berör dem själva. :( Personligen tycker jag att kontraktet är riktigt äckligt men jag behöver väl inte skrika för det?

Jag håller med - det var värst vad folk blir otrevliga över något som inte ens berör dem själva. :( Personligen tycker jag att kontraktet är riktigt äckligt men jag behöver väl inte skrika för det?

Håller med. Dessutom tycker jag det är gränsfall om det är okej att hoppa på någon på det viset. Både otrevligt och onödigt.

Men det är kanske ett troll. :eek:

Senast ändrad av en moderator:

Ja bland annat. tråkigt nog.
Men jag anser att man ska låta andra människor sköta stt eget liv och inte blanda sig i sånt man vet alldeles för lite om.

Visst håller jag med dig om att det är hårda ord. Men att lägga sig i andra människors liv och komma med påståenden som inte är sanna är mycket fel.
Man får tycka och tänka vad man vill. Men man ska aldrig komma med osanningar eller påståenden när man inte har alla fakta.

Visst håller jag med dig om att det är hårda ord. Men att lägga sig i andra människors liv och komma med påståenden som inte är sanna är mycket fel.
Man får tycka och tänka vad man vill. Men man ska aldrig komma med osanningar eller påståenden när man inte har alla fakta.

Men du har tillräckligt mycket fakta för att hoppa på en person så som du gör? :confused:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Var hos psykologen i morse igen. Kom därifrån med en ganska bra känsla, vi hade ett givande möte! Hon har ändrat fokus från att "hästen...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helena Lundbäck, på Casi Honey Bay, kom på 40:e plats i GP-kvalet i München. Hon hade åtta fel och lyckades inte kvala in till finalen...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama