Hela boots

Septicemia

Trådstartare
Var 17 får man tag i såna? har letat som en galning men alla jag hittar har kardborreknäppning eller annan sorts knäppning.
Hästen behöver de främst i hoppning och i hagen, när jag rider så spelar det egentligen ingen roll om det är knäppning eller ej men hon tar av sig ALLT när hon är i hagen.
(Tog av sig bootsen som var utan knäppning och allt :o )

Sv: Hela boots

Vimzis skrev:
Var 17 får man tag i såna? har letat som en galning men alla jag hittar har kardborreknäppning eller annan sorts knäppning.
Hästen behöver de främst i hoppning och i hagen, när jag rider så spelar det egentligen ingen roll om det är knäppning eller ej men hon tar av sig ALLT när hon är i hagen.
(Tog av sig bootsen som var utan knäppning och allt :o )
Ekohallen har vi här i Malmö som säljer såna, de är nog ifrån Willab eller Hansbo.

/Emma

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 269
Senast: Edla
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 903
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka