Hej OM FRISYR

F

flamman10

Hej tycker ni att jag ska ha flätat eller svans,knopp ni vet;;)
När jag ska tävla i Dressyr.

Hej igen är det bra att ha pessoa bett eller sliter de hästen i munnen?:eek: det säger mamma.

Sv: Hej OM FRISYR

Frisyr på dig själv eller hästen? :D
Jag gillar knut bäst, det är snyggt under hjälmen, gärna med ett fint nät runt.

Din mamma har helt rätt angående pessoat, det är ett kvalificerat skräpbett!

Sv: Hej OM FRISYR

jag rider inte dressyr men då mitt hår är hemskt långt så gör jag en konstig flätad knut när jag rider.
sätter upp håret i svans, delar det på 3 och gör 3 hårda flätor. sen så gör man en knut av dem genom att fästa dem i varandra typ..

pessoa magic är bra bett, pessoa med 3 eller fler ringar är ett hiss/gag bett som både trycker hästen i nacken och bettet dras uppåt i munnen utan stopp när man tar i tyglarna. = skit bett.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 279
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: tara
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod