Hej igen :) Nu behöver jag hjälp med mat.. och hur mycket??? står ju olika överallt..

I

iloniz

Hur mycket mat ska man ge dem varje dag?? Lilo har ätit som en häst idag... Blir de aldrig mätta... trodde man skulle lägga mat sen låta dem äta så mycket som de vill, sen ta bort de som de inte ville ha!!?? Men idag har hon verkligen ätit massa!!! :confused:
Hon har fått roccolasallad och Endivesallad... som hon verkligen verka älska! Tack för all hjälp på förhand kramisar ilona :bow:

Sv: Hej igen :) Nu behöver jag hjälp med mat.. och hur mycket??? står ju olika överal

Jag antar att det är sköldpaddan som hon har som avatar...

Sv: Hej igen :) Nu behöver jag hjälp med mat.. och hur mycket??? står ju olika överal

Hur mycket mat ska man ge dem varje dag?? Lilo har ätit som en häst idag... Blir de aldrig mätta... trodde man skulle lägga mat sen låta dem äta så mycket som de vill, sen ta bort de som de inte ville ha!!?? Men idag har hon verkligen ätit massa!!! :confused:
Hon har fått roccolasallad och Endivesallad... som hon verkligen verka älska! Tack för all hjälp på förhand kramisar ilona :bow:
det är en rysk stäppsköldpadda... hon är ju på bild :)

Jaa precis :)

jamen bara för att du har den som avatar så måste väl inte allt du skriver ha med den att göra....

jamen bara för att du har den som avatar så måste väl inte allt du skriver ha med den att göra....
nää men jag ber om ursäkt du.. är ny här.. tänkte mej inte för

haha det gör inget :D
jag bara undrade vad det var för djur ;)

tyvärr kan jag inget om sköldpaddor än ^^
har du kollat på repti?

Är det inte bättre att kolla upp det innan man skaffar en ?

Tänkte samma sak :angel:

Är det inte bättre att kolla upp det innan man skaffar en ?
Självklart är det de bästa.. men nu var det så att jag fick den av en.. och det kunde ju inte jag veta att hon skulle ge mej den... eller???

Tänkte samma sak :angel:
Säger samma till dej då! Självklart är det de bästa.. men nu var det så att jag fick den av en.. och det kunde ju inte jag veta att hon skulle ge mej den... eller???

Nej de klart du inte kunde veta eller?, men hade inte den du fick den av någon kunskap då?.. Tyckte bara de va lite konstigt

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 224
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar