Sv: Heej

Hemma har jag en katt, det är alldeles lagom i antal. Men nu sitter jag kattvakt hemma hos syrran för hon är bortrest. Här finns två katter, och det är alldeles för mååånga! Dessutom beter dom sig som om dom vore 17st :crazy: Tokiga kattungar

Är inte Bonnkatt en blandras ?? Bonnkatter är ju en sk huskatt som man inte vet ras eller annat på.

Med kattungarna inräknade är det femton stycken tror jag., och alla bor inomhus. Men vi bor stort, och de är ju så härliga! :love:

Jag har 5. Två bor där jag bor och glider med på resor. 3 bor kvar hemma hos mor och far.

Dom två mobila är DRX dom tre stationära är bonnkatter;)

Ungefär? Vad menar du med det?

Jag har fyra katter, exakt. 3 st devon rex hemma och en ute på foder.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama