Hedra Bukefalos.

attempt

Trådstartare
Så fort jag vill ha svar på någon fråga, vill ha kommentarer, vill diskutera något eller bara vill snacka med ett gäng härliga hästmänniskor - så loggar jag in på bukefalos.com och sitter här i flera timmar. Därför vill jag hedra buke och klappa händerna för en sån bra hemsida! :bump: :bow: :rofl: :) :banana: :cool: :smirk:

Har ni lärt er någon viktigt, nyttigt, lärorikt, roligt eller något annat här på buke? Skriv för glatta livet :)

Sv: Hedra Bukefalos.

:bump: Joho!!!
Jag älskar Buke och har lärt mig en hel del.
När hunden helt plötsligt blir aggressiv mot andra hundar blir man villrådig, då kollade jag alla trådar jag kunde om detta beteende och tränade bort det.
Nu är han samma glada hund som han var innan, (det berodde på att han skaffade flickvän:love: )

Utan Buke hade det blivit väldigt jobbigt.

:bow: Bugar bockar och niger för Buke och människorna här.

PÖZZ

Jag hedrar gäärna Buke!
Inte nog med alla bra tips och råd, utan även för alla nya kompisar jag har fått!! :bow:

:bow: :bow: :bow: till Buke och dess skapare!!

Har hittat nya vänner, nya hästar, ny flirt och en massa svar på frågor, intressanta diskussioner och information.

Länge leve Buke! :banana:

Jättebra sida. Har läst länge men nyss registrerat mig.

Bukefalos är ett mycket bra tidsfördriv! :bow: :)

Ja, tummen upp för Bukefalos!:bow: Världens bästa Forumsida :)
Blev medlem förra året i November men har inte varit speciellt aktiv förrän igår :banana:
Hm... Vad har jag lärt mej? Jo, att länka en bild än så länge *wiie*

Liknande trådar

S
Fälttävlan Hej Alla glada duktiga hästmänniskor där ute ! ! ! :bow: Jag är rätt ny här på Buke och vet inte om jag gör rätt, om detta kommer att...
Svar
7
· Visningar
1 991
Senast: Bellson_
·
  • Låst
Bukefalos Tråkigt, trist och otroligt helt fantastiskt stendött... Vad har hänt med Bukefalos? Mitt andra hem... :o Det är bara bråk, tråk...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 346
Senast: ankans
·
  • Låst
Övr. Barn ...eller Dolly Parton ammar :smirk: Att amma är ju mysigt och nyttigt. Det finns inga som helst skäl att låta bli, om man KAN...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 576
V
Hästmänniskan Min stallkompis har en nära bekant som är bonde och som nu tänker bygga ett stall. Eventuellt ska jag också flytta dit när det blir...
Svar
16
· Visningar
3 954
Senast: Hannapirat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama