Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Donnerhall och Rubinstein I.
Donnerhall var också fux.
En par andra rejäla hingstar av den äldre modellen, inte så elektriska heller - inte heller några toppavelshingstar ?
Självklart får du det.
Men allt som är av den äldre modellen behöver ju inte vara dåligt som avelhingstar heller. Det var liksom det jag ville ha fram.
Den här kan väl inte heller beskyllas för att vara modern (och han lever väl fortfarande 29 år gammal)
Måste en hingst vara en potentiell superförärvare för att vara aktuell för godkännande, menar du?Nej absolut inte. Men med Hector är det fler saker än bara typen som gör att jag inte riktigt tror på honom. Sen måste man förstås ha i åtanke att han är 20 år gammal-hans avkommor kommer inte att visas förrän om fyra år och jag är skeptisk till att en så gammal hingst kommer att vara en superförärvare så långt efter "sin tid" och stå sig mot unga stjärnor. Men jag kan självkart ha fel.
Tyvärr gick han bort sommaren 2011…
Om man ser till hållbarheten på hästarna tror jag att det kan vara bra att blanda upp spindelbenen med lite rejälare hingstar!
http://www.eurodressage.com/equestrian/2011/06/28/hanoverian-legend-weltmeyer-passed-away
Tackar, det hade jag missat.
Fast i ärlighetens namn så avlar man ju inte på de där herrarna idag, utan på deras förädlade, elektrifierade ättlingar. Och det är ju i dagens avel Hector skulle vara aktuell, inte för 20 år sen.