Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej Har några funderingar över hingsten Heartbeat. Är det någon som vet hur avkommorna är? Både i huvud och hur de rör sig/hoppar?
Han är verkligen en fin hingst!
Finns rätt många trådar om Heartbeat där du kan hitta en del svar.
Jag har jobbat med ett fåtal men alla har varit väldigt snygga, bra exteriör och trevliga gångarter. Har en hingst F 2014 som jag hoppas mycket på. Bild finns i min profil.
Jag har ett sto efter Heartbeat, hon är snäll och trevlig fast ganska känslig och het... Hoppar riktigt bra, och är snabb, mycket framåtanda.
Känner till en annan avkomma som är ungefär precis likadan som min. Inga nybörjarhästar direkt, men roliga tävlingshästar för lite mer rutinerade ryttare.
Kropp & Själ Jag gick ner, lyckades hålla vikten i nästan ett år men är nu på väg upp igen. Vilket gör att jag ibland drabbas av lite panik. Och har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.