Hd röntgen?

M

Marre.N

Jag har för mig att detta har varit uppe innan men jag hittade inga inlägg om det.

Hur lång tid tar det att få resultaten av en HD och armbågsröntgen? Allt är betalt och jag var inne och röntgade vovven i fredags förra veckan.

Sv: Hd röntgen?

På torsdag morgon nästa vecka så får du kika in på hunddata!! Men ibland får man vänta ända tills på fredag *suck* Beror väl på om man hamnar längst ned i högen eller inte :p

Jag gick in och kollade *för säkerhets skull* och resultatet hade kommit in. A på höfterna och ua på armbågarna! JIPPIE!!!! :) :)

äh... fredag FÖRRA veckan... läste nu i fredags :) Men hade det varit nu i fredags så hade det varit torsdagen därpå :angel:

Grattis!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 883
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min 9 åriga hund kastrerades för snart 6 veckor (kirurgisk kastrering)sedan pga förstorad prostata. Han har fortsatt problemen kvar (tar...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka