Hbl hingstar i Uppsala....

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare KING88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 010

KING88

Trådstartare
....Stockholm och Gävele trakerna. Vill gärna ha möjlighet att åka å titta utan att behöva åka över halva landet!

Sv: Hbl hingstar i Uppsala....

Szkopul 929 står i Knivsta
Jättetrevliga hingstägare, bara att ringa så får du säkert titta in och hälsa på !

Looping 876 samt San Brasil 1126 står på Gurresta (ligger i stort sett granne med Szkopul). Också bara att ringa (trevliga där med :))

Sv: Hbl hingstar i Uppsala....

flyinge har hingstvisning på strömsholm nästa vecka tror jag... inte riktigt i de området du efterlyste men hyfsat nära.
Askö finns väl oxå i v-ås med acacio,quin,carland,wilton,carte dór bla.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Piaff
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
911
Senast: Soapbubble
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Wenniz
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 052
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hull..?