Krans

Trådstartare
Såg just en video med Haymobil! Någon som har? Funkar det bra? Tänker att dra in till höladan, fylla o ställa ut den i hagen till dagen efter? Känns smart.Men är den tung? Svår att få in 6-7 kg hö / silage i? Hålls den stabilt på marken om man fäster den vid t.ex ett träd/stolpe? Hållbar om en hov råkar trampa på den? Gillar inte slowfeeding-nät då min häst bl.a fastnat i ett med hoven.
 
Skulle hellre sikta på hägraboxen om du vill ha slowfeed. Tycker haymobil känns klen, vältbar och ger en knepigare ätställning än nödvändigt.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 695
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag är så ledsen och förvirrad, behöver skriva av mig och kanske få lite tips och råd. Min lilla shettis var plötsligt stapplig och halt...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 341
Senast: mily
·
Foder & Strö Först och främst måste jag fråga hur man fodrar en unghäst, efter aktuell vikt eller en uppskattad vuxen vikt? Har för mej att det är...
Svar
8
· Visningar
1 779
Senast: MonteRose
·
Anläggning Då nya människor ska flytta upp till stallet har jag fått i uppgift att förtydliga stallreglerna lite. Det står jättebra regler i...
2
Svar
20
· Visningar
6 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fästa huva
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp