JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hattrick i andraplatser till Louise och Zernard
Moderator
Hästnyheter
Flera av ryttarna i spetstruppen i paradressyr har i helgen varit i Vallensbaek, Danmark och tävlat internationellt. Resultatet: en...
Hästnyheter
De svenska medaljhoppen Louise Etzner Jakobsson och Zernard kommer inte till start i lördagens para-kür på VM. Zernard har drabbats av fång.
Hästnyheter
Den internationella paradressyr-tävlingen fortsatte under lördagen i Danmark. Louise Etzner Jakobsson och Zernard stod för den starkaste...
Hästnyheter
Efter olyckan hittade Louise Etzner Jakobsson nya mål i livet och på tävlingsbanan, och förra året uppfyllde hon sin dröm att återigen...
Ensamhetsträning av vuxen hund
Övr. Hund Jag trodde också att hundarna skulle reagera mer negativt på att jag pratade i kameran, typ tror att jag kommer hem eller blir oroliga...
Malibu_Stacy
12 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 197
Hund
Silverduk
Övr. Hund Har ingen bil själv men efter att ha åkt med många vill jag tipsa om att ha en stor som täcker hela bilen. Då blir det svalt och skönt i...
Wingates
12 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 102
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Irländsk varghund har riktigt kort medellivslängd, typ 6-8 år och drabbade av en del sjukdomar (enligt bekant som föder upp rasen)...
Bulldoozer
43 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 398
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Så du vill inte bidra ekonomiskt eller känslomässigt. Du lägger upp det som att ”hästägaren söker hjälp och jag kan hjälpa till”...
Anna-Bella
3 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Om man behöver klippa dem av annan orsak än att de tränas, så får man helt enkelt vänta till efter nästa pälsbyte innan man visar dem på...
ameo
3 minuter sedan
Världscupen 2024/2025
Hoppning Oväntat att det blev sådant tvärstopp för Alise Okens (stavning?), men det gladde mig att hon inte bråkade med hästen utan bara klappade...
Caoimhe
19 minuter sedan
Svar: 293
Visningar: 12 634
Grenar