grodan21

Trådstartare
Hej
Jag har fyra stycken hästskor som jag skulle vilja sätta upp på vägen. Men kan inte riktigt komma fram till hur man ska lösa det på bästa sätt. Är det någon som har någon bra ide? Den fundering som jag hade var att sätta upp med söm, men det kommer bli alldeles för stora hål och då blir inte hyresvärden glad.... Ska man använda sig av någon typ av snöre? För det måste ju vara någon mer än jag som vill ha hästskor på vägen hemma.

Sv: Hästskor

Vill du ha dem som de är eller piffa till dem lite? Jag målade ett par skor med guldfärg, klippte isär en snygg ljusmanschett och klistrade fast en halva på tådelen på varje sko, sen ett fint band lindat runt skon och som upphängningsanordning. Behövs bara en liten spik då. =)

Jag har inga hästskor på väggen men däremot har jag gjort grytunderlägg av dom :)......

Men du kan väl ta fisketråd och trä igenom hålen och hänga upp dom på väggen.

Jag har en hästsko på väggen och den har jag hängt upp med fiskelina så tråden inte syns och en liten spik.

Du kan inte sätta fast dem på någon fin skiva/bräda eller så och sen sätta fast den på väggen som en tavla?

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Nota
·
Hundträning Hej jag har en tax hane på 1,5 år. (Kastrerad) Det känns som att jag inte har någon auktoritet hemma alls. Han lyssnar sällan på ”nej”...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka