Hästmassör!

Mysaan

Trådstartare
HUr mycket kostar era massörer och hur mycket tar de i resersättning per mil om de nu tar resersättning?

Sv: Hästmassör!

ET som även masserar.
400:-/gång.
Ingen reserersättning.
Storstad.

/P Döben

350:- /gången och 20 kronor för att komma ut

375:-/behandling plus 10:-/mil. Så jag betalar 410:-

10 kronor milen? de e ju verkligen värt det :D

Den som ska komma till oss tar enbart 350 och inget för milen. Hon sa att om det kostar för mycket drar sig folk kanske för att anlita en massör.

Min tar 300:- med kvitto och tar inget för resan eftersom hon bor 2km ifrån mig. Annars tror jag att hon tar 20:-/mil.

*kl*

Tack för era svar. Då ligger priserna ungefär som jag trodde då.

ponnydamen: Jag håller med om att man inte kan ta för mycket för då vill inte folk anlita massörer.

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: tara
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
684
Senast: Amk
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka