hastmassage!

Toya

Trådstartare
Ar pa gang att utbilda mig till massor for hastar. Hade val inte tankt att stanna dar, utan vill ga vidare efter det (akupunktur, equiterapeut...) men till en borjan blir det sa. Finns det en chans att det kan ga runt for en massor i Sthlms-omradet?
Hur mycket kan man ta per behandling? Vore tacksam om nagon kunde ge mig lite tips o rad!

Sv: hastmassage!

Vore kul med mer info, alltså ja dock bor ju inte jag i sthlms området men är nyfiken på vad man kan ta ute i skogen osv :D

Sv: hastmassage!

Jag har planer på att utbilda mig till det jag med :)
ska faktiskt fixa första steget om ett par veckor.

jag vet inte riktigt hur mkt massörer tar men jag känner en hästmassör som tjänar riktigt bra och försörjer sig på att massera. men det har tagit henne många år att skapa sig ett namn men hon har lyckats pga av att hon är så himla duktig. nu har hon ett rätt känt namn bland hästfolk. många betalar mkt pengar för henns massage och hon behöver inte åka ut lika mkt utan folk kör sina hästar till henne.

edit: kan tillägga att detta är inom sthlm/norr om sthlm.

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: Rosett
·
Hemmet Har de flesta ingen aning om hur skunk luktar. Det gar inte att beskriva. Graden av vidrighet ar varre an nagon kan forestalla sig om...
2
Svar
34
· Visningar
4 524
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Hur viktigt ar det att kissa hogst upp...:laugh: Efter en rejal morgonkiss gick Mandy (bossy bitch med kontroll issues) over till ett...
Svar
18
· Visningar
1 144
Senast: lambero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama