hästjobb utomlands

P

poa

Hej!:)
Jag har länge velat jobba på typ en farm med hästar utomlands, eller bara ett vanligt stall, är rättså öppen för alternativ...men jag har inte så mycket hästvana från de senaste åren
, jag red i 5 år när jag var yngre och praktiserade på en ridskola i ca 2 mån förra året men det är ungefär den erfarenheten jag har och det känns svårt att söka jobb på det lilla...
men jag har bra hand om djur och tycker inte att ridning är det viktigaste...
så för att komma till saken känns det som jag hade passat perfekt på ett sådant ställe bara man får chansen utan att behöva vifta med erfarenheter och jag undrar därför om någon här vet något ställe ni varit på utomlands,
någon farm eller liknande där man inte behöver 10 års erfarenhet o kan allt allt från början, för jag vet att såna ställen finns...
bara svårt o hitta dem på internet bland annonserna liksom:)
Tacksam för svar, tips på hemsidor o allt möjligt är uppskattat!:):

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 780
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar