Hästhållningen i Tjeckien

D

Dream

Har hittat en intressant häst som är uppvuxen och och levt sina 6 första år i Tjeckien där med också tävlat en del där.

Jag undrar om någon här vet hur deras hästhålling är osv? Vill vetta så mycket som möjligt!

Ursäkta om denna tråd hamnade i fel forum.

Sv: Hästhållningen i Tjeckien

Har hittat en intressant häst som är uppvuxen och och levt sina 6 första år i Tjeckien där med också tävlat en del där.

Jag undrar om någon här vet hur deras hästhålling är osv? Vill vetta så mycket som möjligt!

Ursäkta om denna tråd hamnade i fel forum.

Vi har diskuterat detta lite i FT-forumet...http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=859237

och slutsatsen vi kan dra är att allt som låter för bra för att vara sant oftast är det!:o

Sv: Hästhållningen i Tjeckien

överlag är hästhållningen i "den sortens" länder mkt dålig. dock finns det ju vissa stora stuterier som har en hyfsad hästhållning. själv skulle jag aldrig i livet våga köpa en häst därifrån om jag inte visste exakt vart den varit och hur det var där...

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 663
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: Emro
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 431
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka