Hästgymnaisum hjälp

F

Fylkir

Hej, jag går i nian nu men ska om några månader välja gymnasium. jag funderar då på ett naturbruksgymnasium med inriktning på "hästar". Jag bor nu i stockholm men ska flytta till Sundyberg om ett år.
Det jag undrar är om någon utav er vet något gymnasium i närheten av sundbyberg eller stockholm där man får ta med egen häst?
Just nu har jag ingen men funderar/planerar att köpa en till gymnasiet då jag tror att det nog är bäst i dagsläget :P
Men vart finns ett sådant gymnasium?
Uppskattar verkligen hjälp! Snälla<3
tack i förhand.:p

Sv: Hästgymnaisum hjälp

Något som inte tar jättelångt tid att åka till!
jag kan ju inte gå upp hur tidigt som helst. Men tänk själv vad som ligger sträck mässigt bra till från Stockholm :P

Ökna är jättebra! ligger i nyköping men finns internat där med :)

Finns ju ett utanför Stockholm som heter Berga :)
Annars finns ju Real m.m. :)

Men själv går jag Strömsholm och bor på internat och jag stortrivs, finns inget bättre! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 298
Senast: Edla
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 439
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar