Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Är det vanlig ultra shield du menar då eller ultra shield green? Tack för svar!Sv: Hästgrejer man använder på sig själv
Ultra Shield som myggspray... Fungera mycket bättre än det för människor avsedda medlen... Slipper även bromsen på sommaren som hellre biter mig än hästarna..
Ville bara varna att fenylbutazon är cancerframkallande för människor, och har andra läskiga biverkningar. Kommer ihåg detta i och med Ikea hästköttskandalen. En gammal artikel men du kan läsa om fenylbutazon och människor här:Sv: Hästgrejer man använder på sig själv
I går hade jag phenylarthrit (fenylbutazonsalva) på min fot. Funkade riktigt bra.
Om du klickar på nicket kan du se hur länge sedan det var det var inloggat. Nicket du frågar har inte varit här på fem år, och tråden är åtta år gammal.Hej! Är det vanlig ultra shield du menar då eller ultra shield green? Tack för svar!
Förutom det ovanstående skrev så är ultra shield inget jag vill ha på mig själv, och inte min häst heller, efter att jag läst lite mer på flaskan…Hej! Är det vanlig ultra shield du menar då eller ultra shield green? Tack för svar!