Hästgödsel ger värme till företag

Sv: Hästgödsel ger värme till företag

haha, komiskt =P bilder från klubben där jag är aktiv. visst. när pannan fungerar som den ska är den helt kanonbra. avger en massa värme. men nu är det ju så att det har varit så mycket krångel med just denna pannan att den bara gått kanske 3 veckor. och detta med en massa avbrott sen i maj. och nu när vi börjar närma oss lite kallare tider är det inte direkt varmt varken i stallar eller i några lokaler.. men tanken är ju god.
om de någongång får ordning på pannan så kommer det nog funka kanon.

Men det är ju kul att de väljer bilder från just den anläggningen som knappt fungerar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
18 369
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver ventilera. Få lite frisk luft i en annars ganska het luft. Min partner har barn sedan innan. Vi hade en rätt bra relation...
2
Svar
39
· Visningar
4 725
Senast: Ciccio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar