Hästgodis!

A

Amannda

Jag behöver hjälp och det är fört. Imorgon har jag haft min häst i 1 år. Jag vill ge han något gott! Men jag kan inga goda recept. Asså det ska hälst inte göras i ugnen! Mejla om du har!:)

Sv: Hästgodis!

en tårta såklart :) av knäckebröd och morötter,betfor ja allt möjligt i hästmat väg :)

Jag brukar göra en tårta:d

Ta runda knäckeskivor (såna stora). Sen lägger du betfor mellan skivorna precis som man gör med tårta (fast jag har inte betfor på mina människotårtor:D ). Jag brukar ta ungefär 3 lager. Sen massa betfor igen på överta skivan och garnera med morot och äpplebitar.

Mums tycker min totto!:d
(och någorlunda grisigt:D )

Ta vanliga "fyrkantiga" det spelar ingen roll om dom är runda eller inte :)
Dom är ju lite mindre men man får ta några fler :D

:p man blir nästan lite sugen när man gör tårtan till dem den ser nästan god ut, iaf om man e totto..:p

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 534
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka