Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Han ar avundsjuk for han har inte sin egen havremoppe.. DAR ar hela problemet.. hehe
ok nu maste mina pallar ut, och jag forsoka gora ngt har i huset medans fever haller sig lugn. Solen skiner sa skall nog hanga lite tvatt ute idag.. Och hoppas algarna inte kommer tillbaka och river ner..
Aterkommer vid lunch tanker jag...
Skottkärra och rycktgrejjer i blått (favvofärgen) har han redan. Men det han tycker är hyffsat kul i stallet är att sitta med min broddask och skruva i och ur broddar ur några gamla skor.
Detta är verkligen en killkille som är en tvättäkta bilnörd. Han kan alla bilmärken, massor av delar i bilarna och pratar om olika rallyförare, tävlingsstilar och tekninska körsätt. Suck...Som variation snackar han mopeder Havremoppar är heeelt ointressant!
Han ar avundsjuk for han har inte sin egen havremoppe.. DAR ar hela problemet.. hehe
ok nu maste mina pallar ut, och jag forsoka gora ngt har i huset medans fever haller sig lugn. Solen skiner sa skall nog hanga lite tvatt ute idag.. Och hoppas algarna inte kommer tillbaka och river ner..
Aterkommer vid lunch tanker jag...