Hästens utfodring 2011 SLU

Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jaa, kändes lite konstigt bara att det stod i mailet att man skulle tacka ja senast 28 mars ;)
Men men, jag orkar nog med en kurs till! Utfodring har jag redan god koll på, vill bara ha på papper att jag har läst en kurs i det.

Ah men då fixar du ju detta lätt :D Och som sagt skönt att ha det på faktiskt papper med ;)

Fortfarande inte fått någon respons från kursansvarig :confused: Det tar ju lite tid att bli reggad på Fronter, vill gärna att de gör det så fort som möjligt.. Så jag hinner göra de där uppgifterna som ska vara klara denna veckan!

Jag fick mitt antagnigns mail idag 15:58. Känner mig ju inte alls stressad. Och självklart kunde jag inte logga in, dick inget lösenord. Och försöker nu få tag på IT-stöd så jag får vara med på kursen!

Detta ska bli himla kul! :D

Jag gick kursen förra året och det var nog den kurs jag gått med absolut sämst feedback från anvariga. Mailade åtskilliga gånger utan att få ett enda svar tillbaka, uppgifter som lämnades in fick noll, och jag menar NOLL, respons osv osv. När jag väl lyckades få en kommentar på en av uppgifterna så var det i stil med "goddag yxskaft", helt meningslös "handledning" och ingen indikation på var jag gjort fel eller tänkt tokigt, bara en kommentar i stil med "lämna in igen...".
Fick maila, ringa och tjata i nästan 2 månader efter kursavslut för att få reda på om inlämnade uppgifter var G eller inte.
Men skam på den som ger sig, nu sitter jag där med mina poäng:)

Tar ca ett dygn innan man kommer in på Fronter.
Ingen vidare planering so far i kursen! Och jag som redan läser 200% :crazy:

Rea
Jag förstår vad du menar.. Mailade igår och frågade om hur man skulle göra med uppgifterna (hinner ju inte innan "sista datum"). Inget svar. Tänkte mailbomba lite mer nu ikväll, kanske tröttnar de på mig och svarar :angel:

Delvis knapp

Läste iaf i fronter att (tror det var torsdagar) vi skulle ha frågedagar så att säga där man kan fråga "läraren" om det är ngt man undrar över, hoppas ju innerliget att det fungerar då dem själva går ut med det.

Vet också att det tog tid som F*N när jag skrev och frågade inför min ansökning om jag kunde söka på mina befintliga betyg då jag saknar naturvetenskap men läst Omvårdnadsprogrammet..tog jätte lång tid innan jag fick svar och man var ju tvungen att veta innan ansökningstiden gick ut..

Angelo inte stressad va bra :bow: HAHA jag är nog minst lika stressad har inte ens börjat..men är ju som sagt kanon om de kan vara lite förutseende om inte annat flytta fram inlämningsdatumet automatiskt för er som kommer in nu..

:banana: Grattis!! Fort göra foderuppgiften då, har du ens fått den?? Ska ju vara färdig på söndag..:o

Nix, den har jag inte fått. Men jag förutsätter att sista inlämningsdag blir lite framskjutet för oss om är sent antagna ;) vore ju liiite orättvist annars :D

Bara för jag läste detta nu så var jag tvungen att söka in på kursen som startar nu :p verkar ju inte vara många som söker då det inte är stängt för sena anmälningar? Nåja, jag uppfyller inte ens antagningskraven (har inte läst NK B men mycket annat så de kommer säkert godkänna mig), får väl se om jag får svar :D Ungefär som om jag skulle ha tid med detta, men kul verkar det :D

Å du har säkert sååå rätt ;) Jag är lite vimsig..hihi..Men iaf quizzen den var ju dock inte så svår..Men är det ngn som vet om det är den "tentan" som ligger ute redan som är den man kabn göra hur många försök somhelst på ?? Vågar inte starta den utan att veta ju..

Också ett sett :p Alla är ju bra utom dem dåliga..Välkommen då återstår det att se om du kommer in, var dock en del på reservlistan förstod jag..

Vissa frågor var ju fjong omöjliga att svara på, allt beror på värden på det specifika partiet som syftas :angel:

Pratar ni om tentan nu :confused:
Är det den vi kan svara på hur många ggr somhelst?

Börjar bli litegranna stressad nu, kan fortfarande inte skapa ett användarkonto och därmed inte heller logga in på fronter.. och quizzen skulle väl vara gjord till på söndag annars förlorar man sin plats? :crazy:

Tenta? Nää det där quizzet man ska göra. Är väl ingen tenta?
Vad det än är är frågorna jäkligt ogenomtänkta.. På många av dem hade jag velat svara "Inte tillämpbart" eller liknande..

Jag läste kursen för två år sedan. Då var quizzen bara ngn sorts nivå på deltagarnas förkunskaper och absolut ingen tenta som man måste klara av. Det var upplagt lite annorlunda med två obligatoriska träffar och vi gjorde denna i deras datorsal.

Jag har sett att det är samma kursledare denna gången så jag antar att det är likadant.

Liknande trådar

S
Hästmänniskan Är det någon som ska läsa distanskursen Hästens Utfodring på SLU, som startar i mars? Har anmält mig, och såg att kursen var full. Det...
2
Svar
25
· Visningar
2 474
Senast: Kratus
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 700
Senast: Sonic76
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 081
Senast: Lupin
·
Hästmänniskan Läste och skrev inlägg i tråden om ringkotehästen härintill alldeles nyss, vilket ledde till att en liten fråga poppade upp i mitt...
Svar
11
· Visningar
2 329
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V