Hästen som hittades av privatperson.

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Ellinor *

Vad hände med den hästen som hittades av en lantbrevbärare i en hage? Alla mina inlägg ifrån den tråden är borta, och jag kommer inte ihåg TS namn, och har använt sökfunktionen utan någon framgång. Är nyfiken på hur det hela slutade med pållen, om den kom tillbaka till hagen, eller hur det blev? (Hästen i fråga var rätt smal, och omusklad.)
Ligger tråden helt fel, eller om det är något annat, är jag tacsakm om en moderator tar åt sig den stora äran.. :crazy: //Ellinor

Sv: Hästen som hittades av privatperson.

Samma här! Blev lite konfunderad när tråden bara försvann. Är ju intressant att få höra hur det fortlöpt.

Kicki :)

kan kanske moderator berätta varför tråden är borta?

Försvinner en tråd sådär brukar TS ha bett att få den borttagen. Dumt då att dra upp det hela igen.

Att fotografera en häst som inte är ens egen, och sen starta en diskussion kring ämnet är inte ok. Ägaren har ju inte chans att få bemöta ev påstående och frågeställningar som uppstår. Därför togs tråden bort.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 919
Senast: mackan
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·
Anläggning Hej! Lite luddig rubrik kanske men jag ska försöka förklara vad jag vill komma fram till och ser gärna att ni kommer med tips/råd och...
Svar
9
· Visningar
2 203
Senast: Kookaburra
·
Hästmänniskan Minns så väl den dag när jag fick reda på att jag skulle få börja rida på ridskola och lyckan bokstavligt talat forsade ur mig i form av...
Svar
14
· Visningar
2 643
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10