Hästdammsugare

kolblakkur

Trådstartare
Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?

Vi har nöjt oss med en uppsättning hästborstar till dammsugare, men kört antingen en industridammsugare (som tål damm bättre) eller en ryggdammsugare till uppsättningen.

Senast ändrad:
Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?
Jag har den lilla från Börjes, är jättenöjd. Låter lite så har du en känslig häst kanske du skall ta det lugnt i början, jag har dock inte haft några direkt problem med dem jag dammsugit utan dom har vant sig fort.
/B

Den lilla från Börjes och liknande "leksaker" är alltför klena. Skaffa hellre en tystgående industridammsugare och en 3 meters slang. Då börjar det likna något.:)

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
250
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
748
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: Angel
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 458
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka