Hästdammsugare

kolblakkur

Trådstartare
Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?

Vi har nöjt oss med en uppsättning hästborstar till dammsugare, men kört antingen en industridammsugare (som tål damm bättre) eller en ryggdammsugare till uppsättningen.

Senast ändrad:
Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?
Jag har den lilla från Börjes, är jättenöjd. Låter lite så har du en känslig häst kanske du skall ta det lugnt i början, jag har dock inte haft några direkt problem med dem jag dammsugit utan dom har vant sig fort.
/B

Den lilla från Börjes och liknande "leksaker" är alltför klena. Skaffa hellre en tystgående industridammsugare och en 3 meters slang. Då börjar det likna något.:)

Liknande trådar

Utrustning Någon som har det och är nöjd? Finns det andra märken med liknande modell? 😊
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Emiro
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas...
2
Svar
23
· Visningar
1 411
Senast: Time Lord
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025