kolblakkur
Trådstartare
Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har den lilla från Börjes, är jättenöjd. Låter lite så har du en känslig häst kanske du skall ta det lugnt i början, jag har dock inte haft några direkt problem med dem jag dammsugit utan dom har vant sig fort.Någon som använder hästdammsugare? Är ni nöjda? Vad har ni för modell? Har sett att Börjes har en modell, någon som har den och kan berätta lite mer?
Den funkar utmärkt, och på en lerig häst gör den susen. Även när dom fäller mycket så gör den underverk.Fungerar den bra? Gör det stor skillnad på en dammig häst? @Babe
Vad har du för häst? Tänker på mängden päls Är stor skillnad på halvblod och shettisDen funkar utmärkt, och på en lerig häst gör den susen. Även när dom fäller mycket så gör den underverk.
/B
Halvblod är det enda jag har använt den på.Vad har du för häst? Tänker på mängden päls Är stor skillnad på halvblod och shettis