Hästbox hos hyresnämnden

Sv: Hästbox hos hyresnämnden

Ojdå! Ska man behöva vara nervös för sådant här också? Inte nog med att det är läskigt att sälja häst! :crazy:

Blir intressant att se vad utslaget blir!

men det verkar ju handla om att hyresgästen misskött sig och blivit vräkt, och finns det kontrakt på avflyttning inom viss tid så gäller ju det..

fast det kan ju handla om att hyresvärden måste tömma stallet av någon anledning och faktiskt givit hyresgästen kontraktsenlig tid på sig att flytta..

det var en ganska fattig artikel må jag säga..

Hoppas det kommer en utförligare artikel så småningom. Eller en artikel om vad det blir för dom.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
2
Svar
29
· Visningar
3 183
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har hamnat i en jobbfunderar-loop. Är idag på ett vikariat som sträcker sig tom augusti-22, men vad ska jag göra sedan? Det är både...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: SaraXX
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns en risk för att bli inlåst i hästboxarna hos Hultsfredsbygdens Ridklubb. Det slår Arbetsmiljöverket fast efter en inspektion i...
Svar
0
· Visningar
694
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 643
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Rider ni med snokrem?