Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en tom box med lite utrustning, täcken och en hög med leksaker där man kan stänga in barnen vid ex. in och utsläpp
Många här som anser sig vara "ensamma" med sina stall men sen ändå har hjälp av många. Jag ÄR ensam med fem hästar och har en sambo som är hästrädd, så här är det inte så enkelt. Min lilla Ture är en vecka gammal och det är inte så lätt som jag trodde!! Nu går tre på bete men två står på stall, så de ska fodras och tas in/ut.
Gissa varför jag sitter vid datorn kl 5 en morgon? Måste passa på att släppa ut hästarna när bebis sover. Än så länge har jag en bebis som vägrar sova på annan plats än min famn, så vagn är inte att tänka på. Sambon duger inte heller, så jag får helt enkelt passa på att ta hästarna när det funkar. Häromkvällen gick jag och la mig halv nio och gick sen upp och tog in hästarna klockan elva när bebis somnat.
Jag är glad att jag inte har någon som måste ridas nu (två dräktiga och resten unghästar) det hade aldrig gått.
Summa summarum - är man helt ensam så är det inte så enkelt som det låter. Det beror helt på hur ens bebis är!