"Hästar ger människor lugn"

Absolut, större delen av mig rasade i och med att Tima fick somna in och situationen på min fd arbetsplats var som den var. Jag skulle inte ha något emot en hästhals, eller mule att gosa in mig i idag... för numera är det värre än värst...

Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.

Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.
Inte heller hört talas om det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En flock med ett 20-tal hästar rymde från ett ridhus utanför Borås under måndagseftermiddagen. De tog en springtur ut på vägen, men...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: villhöver
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Medan andra skogsbrukare kör moderna vagnar och kranbilar tar Linus Elmelid hjälp av sina hästar. Han tycker att det är miljövänligare...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Just nu drar orkanen Milton fram över Florida på andra sidan Atlanten. Människor har tvingats lämnat sina hus och hästägare får nu hjälp...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja tyvärr har mina hästar blivit en börda. De går på lösdrift jag har dom hemma och de får mat tillsyn flera gånger varje dag hovslagare... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 834
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka