hästaktion

H

_hottis_

hej!
jag undrar om det finns aktioner för äldre fhästar oxå eller är det mest åringsaktioner? var hålls dom och när?
tack:rofl:

Sv: hästaktion

I Sverige är det mest åringsauktioner på höstkanten men Lambada auktionen (derbyhelgen) avslutades i år med sex-sju äldrehästar. Dessutom anordnade Stall Lambada i år en auktion för äldrehästar på Jägersro i oktober-november. Det är mycket möjligt att den återkommer nästa år, dock såldes inte så många hästar.

Sv: hästaktion

Det har hänt att även Täby Galopp har arrangerat auktioner och visningar för hästar som är tillsalu. Kanske en ide att visa intresse för detta?

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 137
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
523
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka