D
dijej
Sv: Hästägare/övervikt
Tack min vän.
Susanne.
Tack min vän.
Susanne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...Stoppar man i sig gigantiska mängder mat så går man inte ner i vikt, så är det bara.
Om man inte är tjock för att man ätit mer än kroppen behöver, vad blev man då tjock av? LIA
Jag är oxå 1.64 och väger låångt ifrån min drömvikt på ca 65 kg. Vägde mindre innan men nu nöjer jag med 65 om det skulle gå.
Fick fjärde barnet för 2 år sen och det känns väldigt segt. Har gått ner 7 kg på 2 månader, men tyvärr har jag "mjukismage" som inte försvinner med kilona.
jag är kanske inte direkt "tjock" men jag har gått upp ganska mycket nu under sommaren pga halt häst= ingen träning + mycket skola = ingen kampsport. förra året hjälpte jag en hopp ryttare att motons rida hästar och mocka, blev smal och fick muskler^^ men nu så har de inaccorderingar och stall skötare som sköter allt jobb så jag är bara överflödig nu så väger jag 71,6kg i somras vägrde jag 72kg som mest, (vägde jag mig inte innan) men jag vill gå ner till 65kg! min häst kan jag bara trava korta sträckor med nu då jag sätter igång henne igen.
men vad kan jag göra för att träna musklerna mer i ridningen.
snälla ge tipps!!