Sv: Hästägare/övervikt
Det har jag också
Jag ser ingen anledning att lägga in bild, jag ser inte mig själv som såpass överviktig att jag hör till tråden. Dessutom rider jag enbart ensam i skogen för tillfället, lite svårt att ta kort då.
Tja, alla får rida som inte skadar hästen på något vis. Som inte skumpar så att ryggen får ont, som inte är för stora, eller som gör TAP och sådant skit, kan man väl tycka. Tyvärr finns det ju inte "poliser" som kontrollerar sånt.
Man rider för tränare, som ser att allt blir rätt
Nej det har jag inte, och jag hoppas att det inte bara handlar om att dra ihop halsen. För mångaår sedan trodde jag också min nordsvensk gick i form när hon bara böjde på nacken.Du har ingen aning om hur det såg ut 5 min senare eller 2sek innan.
Till mitt försvar så har jag sett betydligt sämre ridbilder i mitt liv än min på den bilden.
Sluta slingra dig och snacka skit! lägg in en egen bild!
Jag undrar också vem som får rida för dig?
Och hur blir man så duktig på att rida utan att först rida?
Det har jag också
Jag ser ingen anledning att lägga in bild, jag ser inte mig själv som såpass överviktig att jag hör till tråden. Dessutom rider jag enbart ensam i skogen för tillfället, lite svårt att ta kort då.
Tja, alla får rida som inte skadar hästen på något vis. Som inte skumpar så att ryggen får ont, som inte är för stora, eller som gör TAP och sådant skit, kan man väl tycka. Tyvärr finns det ju inte "poliser" som kontrollerar sånt.
Man rider för tränare, som ser att allt blir rätt