- Svar: 6
- Visningar: 768
En ryttare och häst skadades när de i samband med en ridtur blev tvingade att väja in i en stenmur vid möte med en lastbil. Föraren misstänks för smitning efter att denne ska ha fortsatt iväg i samma hastighet trots olyckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag någonsin skaffar häst igen så kommer jag garanterat köpa en. Det känns tyvärr inte som att man har mycket till valJag börjar mer och mer luta åt att skaffa en GoPro för uteritter, mest för att kunna ha bevis om man råkar ut för någon av alla idioter i trafiken. Kanske att det oftare når nyheterna nu så man upplever det som att antalet incidenter har ökat men även för egen del så upplever jag det som om folk tar mindre o mindre hänsyn.
Jag red alltid med en sådan på, förutom det faktum att det är roligt att titta på efteråt så får man med allt man möter vilket är tryggt när man är i trafiken. Förstår inte varför inte fler använder det.Jag börjar mer och mer luta åt att skaffa en GoPro för uteritter, mest för att kunna ha bevis om man råkar ut för någon av alla idioter i trafiken. Kanske att det oftare når nyheterna nu så man upplever det som att antalet incidenter har ökat men även för egen del så upplever jag det som om folk tar mindre o mindre hänsyn.