FidelieCooling
Trådstartare
Hej, jag är 13 år och vill ha en egen häst. Går nu på Hamre ridskola och har gått på Rocklunda. Jag har även haft 2 medryttarhästar. Har ridit i 3 ÅR. Vi är inte en rik familj, eller alltså pappa har mer pengar än mamma, men jag bor med mamma. Ingen av dem vill skaffa häst. Jag har drömt om en häst jättelänge nu. Jag vill inte ha kommentarer om att jag inte är redo osv. OCH JAG ÄR MEDVETEN OM ATT DET ÄR MYCKET JOBB!!!!!!! MEN ÄNDÅ!!! Har blivit deprimerad för att jag inte får en häst. Igår grät jag från kl 3 till kl 9. Jag VET att det är dyrt och mycket jobb med en häst men jag orkar inte höra det längre. Så fort jag postar på Instagram att jag vill ha en egen häst, så är det alltid någon som kommenterar typ: Åh det är så mycket jobb...
Jag är trött på att höra det! Jag hatar att rida i grupp då jag får ångest och panikattacker. Hatar även hästtjejer som är kaxiga. Känner mig inte hemma på ridskola. Jag vill ha en egen häst. Som bara JAG rider.
Jag är trött på att höra det! Jag hatar att rida i grupp då jag får ångest och panikattacker. Hatar även hästtjejer som är kaxiga. Känner mig inte hemma på ridskola. Jag vill ha en egen häst. Som bara JAG rider.