Sv: Hässleholm någon?
Här blev det ingen utställning.
I onsdags gjorde hunden något så hon blev halt. Men det var bra till i går så då åkte jag iväg.
Men blev rent ut sagt förbannad och ledsen på utställningen och åkte hem innan jag hittat min ring.
När man får se utställningen så ser man bara ett stort hav av tält. Jag letade som en tok efter min ring och släpade på min vagn som har för små hjul för att köras på blött gräs. Jag frågade också och de pekade, men inte hittade jag för det.
Det gick sjutton inte komma fram nånstans, det var tält så tätt det bara går...hur sjutton kan dom tillåta sånt
Till slut var vi 4 stycken med schnauzer som letade och letade. En gubbe hade en karta, men den verkade inte stämma.
Till slut blev jag helt enkelt så less så jag valde att åka hem. När jag gick hemmåt så såg jag fortfarande de jag pratat med gick och letede. Jag träffade också på folk med andra raser som heller inte hittade.
Hittat hade man säkert gjort om de inte hade tillåtet att tälten stod som packade sillar, plus en sak till jag blev arg på. Och det var numren på ringarna som man bara kunde läsa åt ett håll. Så ville man kika vilket nummer det var så fick man gå runt alltihop. De flesta ringarna satt ihop så man kunde inte gå emellan (iallafall där vi gick och velade)
Visst kunde jag gått och sagt ifrån. Men jag tappade helt sugen. Skulle på utställning idag också, rasklubben, men det fick vara.
Just nu känns utställning för mig långt borta
Har en anmäld får se om jag åker på den.
Min man försökte övertala mig att åka på de som är närma, men vi får se...