Hässleholm horseshow -tornerspelet

M

merogo

Någon mer som var där? Om vi nu siktar in oss på riddarspelet.

Fick några bilder på er riddare som var med,:) men det var lite rörigt när väktaren o örnen fick hämta sina vapen andra sidan 'planen'. saknade stämningen....:( gycklare, flaggor, osv. Men annars var det väl bra, ni var lika ståtliga som vanligt! ;)

Ska se om ja har nån tillräckligt bra för att lägga ut. Den där fula, gula, regementhuset i bakgrunden var förskräckligt. Hoppas vilse lägger ut några också.

Sv: Hässleholm horseshow -tornerspelet

ja... kan väl lägga upp några...:crazy: men dom blev inte alls bra denna gången; satt för långt ifrån, dålig bakgrund, mm. Men visst kan jag lägga ut några,;) hoppas vilse lägger ut några också så ni får se några bra bilder också! :p
Om jag inte hinner idag så blir det på fredag, så tro inte att jag glömt er! (-är inte hemma under vardagarna).

hemskt ledsen, men jag har inte haft tid att lägga upp några... :crazy: och lär nog inte heller få. Jag får rekomendera vilses och psychogirls bilder istället. :bow:

öh....
Inom 'snack o annat' o sen 'gnägg' tror jag. Mkt fina bilder verkligen!:banana:

Varför putta upp en sådan gammal tråd? :p Ta och fixa så jag kan se din hemsida istället ;)

För att irritera dig såklart:devil:

Jo ja höll på att fixa de, men glömt din hotmail, tnkte kolla upp den nu.

När var du inne? Ja har varit här hela dagen o väntat på någon ja brukar snacka me ska logga in, o sen missar ja dig!:eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka