_Runaway_

Trådstartare
måste fråga er som är lite mer vana i travet, hur vanligt tycker ni det är med hasgallor bland travare? Vad beror det på?
och en lite mer riktad fråga, tycker ni det är vanligt med hasgallor på hästar som backtränas?

Sv: hasgallor

måste fråga er som är lite mer vana i travet, hur vanligt tycker ni det är med hasgallor bland travare? Vad beror det på?
och en lite mer riktad fråga, tycker ni det är vanligt med hasgallor på hästar som backtränas?

Jag tycker nog att det är de hästar som har lösa benbitar eller är opererade för det som är galliga i hasorna!

Sv: hasgallor

Jag tycker nog att det är de hästar som har lösa benbitar eller är opererade för det som är galliga i hasorna!

Just så är det med min.....
Behandlar med massage och lazer nån gång i månaden för att hålla dom mjuka.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
808
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka