JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Härliga hingstar hos Hästak
Moderator
Hästnyheter
Avelssäsongen börjar tidigt i Tyskland och med den hingstvisningarna. Först ut var Gestüt Sprehe och Gestüt Bonhomme med sina hingstar...
Hästnyheter
Stuteriet och tävlingsstallet Hästak strax utanför Tingsryd har drabbats av inbrott. Tjuven eller tjuvarna visste precis vad de var på...
Hästnyheter
I ett samarbete mellan danska stuteri Blue Hors och deras svenska partner sedan flera år Gränsbo stuteri bjöds ett antal uppfödare på...
Hästnyheter
På tävlingsbanorna hade Breeders Trophy-vinnaren Wennica en framgångsrik karriär och nu skulle hon för första gången njuta av sommaren...
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Full frihet vet jag inte, och det finns alltid nackdelar såklart och saker som inte är perfekt. Sedan tror jag att det som hjälper är...
Stergo
2 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
46 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 116
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
48 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 144
Avel