Härliga härliga ledigvecka!!!

kicki71

Trådstartare
Som rubriken säger har jag härlig ledigvecka nu. Solen lyste från en klarblå himmel och kamerna fick följa med på promenad och sen hemma bakom huset på verandan. Hundarna busade å jag bättrade på "tändsticks solbrännan":rofl:

Min Taggen på verandan
18879632.jpg
[/url][/IMG]

Tant Flisan är en soldyrkare
18879611.jpg
[/url][/IMG]

Mammas Dagny är med oss idag
18879607.jpg
[/url][/IMG]

Smulan å Taggen uppmärksammar nått
18879634.jpg
[/url][/IMG]

Sv: Härliga härliga ledigvecka!!!

Vad härligt ni ser ut att ha det. Saknar vårvintern. Så här ser det ut i småland just nu.
18891356.jpg
[/url][/IMG]
/ Jessica fd Pitebo

Ja igår var en bra dag, men idag vräker snön ner. Sitter här och trycker näsan mot fönstret och längtar till igår.....
Det är långt bort att vi får se gröna strån i backen=)

Ja fast här har det mest regnat och blåst hela vintern. Det är inte heller roligt. I december hade vi 23 minuter sol!!:eek:

Åh vad härligt. Och mina två älsklingsraser också:love:
Jag längtar också efter riktiga vintrar, visserligen kom det lite snö i natt men det har varit en riktig skitvinter:mad:

Vill gärna se mera kort:love:

Här kommer några till, mer finns på min pixbox(kicki71)

Dagny, som hellre motionerar i snön än efter vägen
18879606.jpg
[/url][/IMG]

Har snott småttingarnas leksak...
18879636.jpg
[/url][/IMG]

Tja...vårkänslor? Dock är den brune en, över året gammal tik, och den svarta, en 6 månaders hane:crazy: Kolla in grannens "jämte" som kikar bland drivorna:p
18879616.jpg
[/url][/IMG]

Men vad mycket snö det är, så där vill jag också ha :)

Underbara bilder:love:

Ja, vi har mycket snö å mer kommer det (blä). Helgen är lovad mer snö, det är fint när solen lyser men man blir så less när det vräker ner i dagar!!!
Blir lite "avis" när man ser att söderut har gräset börjat spira....

Gräset har inte börjat spira. Det har aldrig varit vinter! Jag var "hem" till Piteå en vecka i januari och fick då åtminståne en lite dos snö och kyla. Här påstår de att det är norrlandsväder när det kryper under 0 gradersstrecket. Det är ju inte riktigt vad jag kallar vinter.
Inte för att jag vill ha snö nu. Nu får våren komma med stormsteg. Jag längtar till det börjar blomma på riktigt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jaha, då var man inte hundägare längre. Ibland får man låta bli att vara självisk och göra det som är rätt, men det gör det inte...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: _Viva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka