Hårfärg och gravid

cowgirl81

Trådstartare
Jag undrar om det är farligt och färga håret när man är gravid, är i 8 månaden nu. Är sugen på att färga håret, för min naturliga hårfärg är så tråkig. Mvh Hanna

Sv: Hårfärg och gravid

Det är inte farligt, men färgen kanske inte blir riktigt den nyansen man vill ha.. Mitt hår blev brunt med gröna slingor när jag skulle färga det mörkbrunt när jag var gravid.

Det enda jag inte gjorde var å råbleka det, det stinker ju som fan av väteperoxidet. annars är det nog inga problem, men det beror lite på hur fanatisk man är.

Nej det tror jag inte.
Jag har både färgat och blekt när jag varit gravid.:bow:

Jag är ju mer ute efter den där snygga röda färgen, har nån form av råttbrunt annars. Och den färgen är inge snygg.

jag färgade håret ca 6 veckor innan bf och det blev jättebra! Frågade frisören och hon sa att det spelade ingen roll om man var gravid eller inte.

Javan

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
2 767
Senast: Rie
·
Ridning Har hamnat i en ond cirkel med min nya häst sedan 8 månader. Såldes som vaken och det gillade dom då hon inte var reaktiv. Och vaken är...
2
Svar
32
· Visningar
4 561
Senast: Skrämd
·
Hästvård Hej! Idag skulle jag avmaska min 1åriga shetlandsponny. Jag fick att jag skulle avrunda uppåt till 200kg och tänkte maska med det. MEN...
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama