Hårborttagning

Tranan

Trådstartare
Jag försöker hitta en bra epilator eller rakmaskin att få bort kropps hår.
Kan inte använda hyveln då min hud är så tunn på vissa ställen så det blir inte bra.

Laser är nog det bästa sättet för permanent hårborttagning.

Jag har tunn och känslig hud, och för mig leder epilering eller vaxning ofta till problem. Väldigt bra förutsättningar för laser dock. :idea:

Rakapparater tycker jag överlag är rätt bra numera. Rakar nära, utan irritation. Det är en fråga om att prioritera vad man tycker är viktigt. Jag har som är helt vattentät, för att underlätta att hålla den riktigt ren, och som drivs med AA-batterier eftersom jag redan har laddare och AA-batterier i omlopp. (Så slipper man situationen att ett inbyggt batteri blir sämre och sämre med tiden).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
755
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
263
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
28
· Visningar
1 395
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka