Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tappade pga stress. La på extra mineraler etc, Mivitotal kvinna (mycket restriktiv när det gäller tillskott pga det mesta är dålig kvalite), och det hjälpte!Jsg tappar mitt hår. Troligen viktnedgång som är anledningen. Finns det något att göra åt det för att bromsa lite? Det syns inte så jag behöver inga make up tips.
Jag är kollad.Det kan vara bra att kolla så att du inte har någon brist av något slag.
Jag äter bra. Har i princip inte ändrat något i min mathållning. Bara slutat med mjölk. Låter bra att kroppen hittar balansen.Äter du rätt? Bra mat och vitaminer tex.
Mitt hår lossnade vid snabb viktnedgång - det kommer tillbaka när kroppen hittar nån form av balans igen.
Ja tillskott är ju en pengadjungel så en vill ju veta vad som fungerar på riktigt. Lät ju bra med Mivitotal.Jag tappade pga stress. La på extra mineraler etc, Mivitotal kvinna (mycket restriktiv när det gäller tillskott pga det mesta är dålig kvalite), och det hjälpte!
B-vitaminBara slutat med mjölk.
Jag är kollad.
B-vitamin tar jag. Och krom och magnesium.B-vitamin