Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håranalyser är rent hous pokus och påhitt. Du kan inte kolla något ang hästens hälsostatus genom ett hårprov.
Kul att din häst blivit bra dock, men det var inte tack vare håranalysen iaf.
Har du gjort nagon analys som inte stamt, eller?
Om man kan kolla DNA i har, varfor kan man inte se om det finns brister av nagot, eller forgiftningar?
Man kan inte alls kolla dna i hår, bara i hårsäckar.
Och enligt folk som gör håranalyser så räcker det med hårstrån, det sägs inget om hårsäckar.
Det finns många exempel på när såna skojare gjort bort sej, men två av dom bästa är väl när dom tog hårstrån från en 600 år gammal häst (död sen läääänge så klart) och skickade in, och svaret de fick var att hästen hade mineralbrist, och mådde dåligt av penicillin den fårr nån gång! (penicillin var ej uppfunnet under hästens levnadstid.... )...
Tre andra prov skickades in från en och samma häst, som var skäck och hade tre olika färger på manen, och man fick tre helt olika svar på samma häst. Så, det är rent buffel och båg!
Jassa, sa det ar helt omojligt att hitta dna i har? Det kan inte vara sa att det ar lattare fran roten?
Nu ar det ju sa att det finns flera som gor haranalyser, du tror inte att en del ar samre an andra? Jag vet folk som har haft samma asikt som dig och skickat in har fran en dod hast. Nar de sedan ringt for att fa resultatet sa har de fatt till svar att de inte analyserar har fran doda hastar.
Jo, det var ju det jag skrev, om det suttit i hårsäcken, dvs roten. Men det är inte alltid det går heller.
Det skickades till olika, och det var bara "större" ställen med. Jag skulle aldrig göra det, med tanke på de diffusa svar som ges och ofta helt felaktiga lättgripna bedömningar.
Trädgård & Växter Tyvärr har jag ingen sån att skylla på. Det skulle vara om sambon har lagt sig på alla fyra och börjat gnaga på dem, men det tvivlar jag på
Hundavel & Ras Varulven hade ju en första ägare som var polis och hade en schäfer privat innan hon köpte honom. Hennes kollegor på hundenheten talade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.