Håranalys

Sv: Håranalys

Hittade tråden idag då jag sökte på ämnet. Nu har du gjort mig nyfiken, vilken ''gubbe'' är det du snackar om? Vet att man inte får skriva och diskutera personer på forumet, men du kanske kan ge mig en liten hint eller pm:a namnet? :)

Skickade nämligen idag in man idag för analys på min fångponny. Blev tipsad av en tjej som själv gjort detta och för henne har det funkat bra. Ska tillägga att han fortfarande går på veterinärens medicin, och blir det något så är det veterinären som gäller, helt klart, men det här kan ju inte skada menar jag.

Så får vi se vad han kommer fram till, och om jag tycker det är värt att fortsätta hans behandling.

Sv: Håranalys

KL

Säkert samma gubbe som drog kompisens häst i "skägget" och sa att hon var inflammerad för hon var så långhårig... Ett nordsvenskt sto på lösdrift i januari :grin:...

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 174
Senast: Kilauea
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: Malva1978
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
396
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?