Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VaxaGråmoln seglade in över nejden, så nu knaprar jag ballerinakex och försöker avgöra vad som egentligen gör ondast; att vaxa eller att plocka bort de strån som inte följde med vaxet, med pincett i efterhand ett och ett
Lite beroende av var stråna sitter så kan man köra på lite bedövningscream o sen rycka dom.Jo, det gör jag ju och det går fint på de ljusbruna stråna som är lite normalgrova, men de ljusa, blonda fjunstråna följer inte alltid med och då får jag plocka bort dem för hand om jag inte ska vaxa tills jag är skinnflådd för att få med dem
Ont gör det i af, både att vaxa och att sen plocka ett och ett strå
Gråmoln seglade in över nejden, så nu knaprar jag ballerinakex och försöker avgöra vad som egentligen gör ondast; att vaxa eller att plocka bort de strån som inte följde med vaxet, med pincett i efterhand ett och ett
@Gnist ta en riktigt varm dusch, helst bastu, då lossnar det lättare och gör inte så ont.
Edit: och vaxa sedan
Va?? Har ni inte hår på dom ställena? Fy vad orättvist.Ibland är det skönt att vara asiat, har inte ett hår på ben eller under armarna, knappast något mellan benen heller. Har aldrig rakat/vaxat mig i mitt liv, men däremot använt pincett för att fixa ögonbrynen och det gör inte särskilt ont.
Avundsjuk. Jag har rötter från Mellanöstern....Ibland är det skönt att vara asiat, har inte ett hår på ben eller under armarna, knappast något mellan benen heller. Har aldrig rakat/vaxat mig i mitt liv, men däremot använt pincett för att fixa ögonbrynen och det gör inte särskilt ont.
Då måste tanten vara något annat än asiat med tanke på att hon har den största buske jag settIbland är det skönt att vara asiat, har inte ett hår på ben eller under armarna, knappast något mellan benen heller. Har aldrig rakat/vaxat mig i mitt liv, men däremot använt pincett för att fixa ögonbrynen och det gör inte särskilt ont.
Men Skerper !Då måste tanten vara något annat än asiat med tanke på att hon har den största buske jag sett
HeheIbland är det skönt att vara asiat, har inte ett hår på ben eller under armarna, knappast något mellan benen heller. Har aldrig rakat/vaxat mig i mitt liv, men däremot använt pincett för att fixa ögonbrynen och det gör inte särskilt ont.
Fast det känn som överkurs att ha cancer för slippa raka sig,Hehe
Jag tappade ju allt hår pga cellgifter och det var inte allt som återkom.
Under armarna och på benen tex. Det är fortfarande borta.
Fast det känn som överkurs att ha cancer för slippa raka sig,
Det var en helt oväntad positiv bieffekt.
Nåt kul skia man väl få ha efter att ha harvat igenom den där skiten.
Jag har inte märkt någon skillnad gällande kroppsbehåring Däremot märks det lite skillnad på huvudhåret, ack ack.Jag har typ 20 hårstrån kvar på mina ben efter att jag började med min bromsmedicin
Jag har inte märkt någon skillnad gällande kroppsbehåring Däremot märks det lite skillnad på huvudhåret, ack ack.
Jag har fått högsta dosen tre gånger, är först senaste som jag fått normaldos. Det var ju såpass hög inflammatorisk aktivitet först, och det är först senaste MR som inte visade nya förändringar.Jag fick högsta dosen dom första gångerna och tror det är därför mina hår flytt sin kos