Jag är inne på samma som en del andra här. Mainstream ser olika ut i olika miljöer/grupper etc. Sambo och jag är fd Stockholmare som gillar vissa märken på kläder och viss typ av stil. Jämför vi oss med folk i affären här sticker vi ut rejält. I Stockholm hade vi varit typ osynliga klädmässigt.
I alternativa kretsar hade vi också stuckit ut.
Förut när jag hann med mitt klädintresse stack jag ofta ut. Inte för att jag ville just det. Men jag tycker om lite färgglada kläder, mönster och blandar lite olika stilar. Jag är estet och kreativ. Så det är eg ett intresse jag saknar men inte hinner med nu.
Jag har också ett utseende som sticker ut lite. Så även om jag kör mainstream-kläder sticker jag ut.
Jag köper det jag gillar. Jag tycker om att skapa på olika vis. Så jag målar och gör annan konst till hemmet, gör om kläder och smycken etc.
Då kan det ju såklart bli unikt. Jag har också en del unika minnessaker.
Att bara köpa klassiska smycken till mig är inte direkt lyckat.
Mitt absoluta favoritsmycke har jag haft snudd på dagligen i ca 10-15 år.
Det är en liten fjäder i guld från Alex Monroe. Den är jag.
Så att köpa smycken till mig är svårt. Jag vill ha ngt personligt där.
I alternativa kretsar hade vi också stuckit ut.
Förut när jag hann med mitt klädintresse stack jag ofta ut. Inte för att jag ville just det. Men jag tycker om lite färgglada kläder, mönster och blandar lite olika stilar. Jag är estet och kreativ. Så det är eg ett intresse jag saknar men inte hinner med nu.
Jag har också ett utseende som sticker ut lite. Så även om jag kör mainstream-kläder sticker jag ut.
Jag köper det jag gillar. Jag tycker om att skapa på olika vis. Så jag målar och gör annan konst till hemmet, gör om kläder och smycken etc.
Då kan det ju såklart bli unikt. Jag har också en del unika minnessaker.
Att bara köpa klassiska smycken till mig är inte direkt lyckat.
Mitt absoluta favoritsmycke har jag haft snudd på dagligen i ca 10-15 år.
Det är en liten fjäder i guld från Alex Monroe. Den är jag.
Så att köpa smycken till mig är svårt. Jag vill ha ngt personligt där.