Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obekvämt med så många slingor?
Jag har inte förlängt ngt nu utan mina 25 slingor har bara funnits där för att göra håret lite tjockare. Väldigt nöjd![]()
Det ger inte det randiga intrycket i övrhåret.
Och jag menade (men skrev inte) överhårenÅh Gud, jag läste rövhåret![]()
@Lingon: jag hade nog sneglat lite mot balsammetoden. Jag har grova hårstrån och mycket hår, och fick jättebra självfall efter att ha tvättat ur all gammal skit ur håret.
Jag är själv förtjust i slingor, men väljer två eller tre nyanser och gör det genomgående genom hela håret. Det ger inte det randiga intrycket i
Beror väldigt mycket på person skulle jag vilja säga. Vissa behöver inte tvätta hårbotten, andra behöver. Jag kan själv nöja mig med längderna till det är dax, s a s. Sedan är det en hel vetenskap att hitta balsam som fungerar, om man inte har tur och springer på rätt direkt.
Men det kan absolut vara värt det, särskilt om du redan ha omärkt att det kan fungera.
Hur ofta måste du fixa till löshåret och hur mycket sliter det på det vanliga håret?Jag satte i mer löshår i fredags. Var några slingor som inte gick att återanvända och när frisören ändå skulle öppna upp en ny förpackning hår så tyckte jag att hon lika gärna kunde sätta i allt
Som @Tonto skrev så känns det av att det är fler slingor, men jag har fortfarande bara ca 35-40 slingor totalt så vande mig snabbt![]()
Jag har hittills inte upplevt att det sliter alls, men inte haft det i så länge. Tar ur och sätter om alt sätter i nytt ungefär var 10e vecka.Hur ofta måste du fixa till löshåret och hur mycket sliter det på det vanliga håret?
Är det med någon typ av clips?
Hur ofta måste du fixa till löshåret och hur mycket sliter det på det vanliga håret?
Är det med någon typ av clips?
Jag har hittills inte upplevt att det sliter alls, men inte haft det i så länge. Tar ur och sätter om alt sätter i nytt ungefär var 10e vecka.
Mitt löshår sitter med keratinfästen, inga clips.
I övrigt fixar jag inte så mkt mer än med min vanliga hår. Använder redan bra produkter, värmeskydd osv. Enda extra jag gör nu är att alltid sova m fläta.
Mitt hår blev inte slitet av löshåret. Jag såg till att använda bra produkter och sova med torrt och flätat hår. Det var obekvämt dock.
Nyfiken fråga, Varför sova med fläta?
För att håret inte ska trassla sig eller gnuggas omkring när msn sover. Minskar slitageNyfiken fråga, Varför sova med fläta?
Var tionde vecka är ju alldeles överkomligt, får jag fråga vad du betalar för det? (Tänker så att jag har nått att jämföra med.)Jag har hittills inte upplevt att det sliter alls, men inte haft det i så länge. Tar ur och sätter om alt sätter i nytt ungefär var 10e vecka.
Mitt löshår sitter med keratinfästen, inga clips.
I övrigt fixar jag inte så mkt mer än med min vanliga hår. Använder redan bra produkter, värmeskydd osv. Enda extra jag gör nu är att alltid sova m fläta.
Typ 1800 för allt per gång, men jag får lite kompispris och så har jag ganska få slingor i. Jag har främst gjort håret tjockare, inte längre. Och har själv ganska tunt hår. Ska man förlänga och har tjockare hår så går det åt mer slingor = mer material och tidVar tionde vecka är ju alldeles överkomligt, får jag fråga vad du betalar för det? (Tänker så att jag har nått att jämföra med.)
Tänkte gå till frisören efter jul, hade velat snygga till det med både färg och löshår.