Har Tocosel utgått?

axel

Trådstartare
Var på apoteket idag o skulle köpa en ny burk.

dröm om min förvåning när det inte ens fanns på datan.

Vad gör jag nu?

finns det ngt likvärdigt medel??

Sv: Har Tocosel utgått?

Hej. Jag köpte Tokosel förra veckan så det finns kvar. Däremot har Apoteket nyss bytt datasystem så det kanske var därför man inte kunde hitta det. Det sa de till mig på apoteket. De fick gå ut på lagret och leta. Hoppas det ordnar sig.//NiNi

OK!
Tack.

Det är ett riktigt skitapotek ur hästägarsynpunkt.
De har inte ens det mest nödvändiga hemma.
Allt måste beställas, men nu gick inte ens det.

Apoteket har numera ett centralt telefonnummer som man kan ringa till för att få information om ett visst apotek har en viss vara i lager för tillfället.

Har de inte det så kan man beställa varan till "sitt" Apotek utan att behöva gå dit och möta ev. okunnig personal som inte hittar i datorn...;)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 885
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 860
Hästvård Funderar litegrann över fenomenet att stå uppstallad hur vanligt det är att andra lägger sig i gällande andras hästar. Vi står i ett...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 823
Senast: Unhappy
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 049
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka